مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-08حوادث

افزایش 120 درصدی کشف انواع مواد مخدر در اردستان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان گفت: در طی سه ماه گذشته، کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان اردستان، نسبت به مدت مشابه افزایش 120 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی صادق زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی و فراجا به تازگی در سطح کشوری شاهد تغییر و تحولاتی شده و در حکم رهبر انقلاب برای فرماندهی انتظامی کشور محورهایی مشخص شده تا سرلوحه کار فراجا در سطح کشور قرار بگیرد.

وی افزود: خط قرمز فراجا حفظ و حراست از امنیت مردم بوده و هست همچنین گواه بر این مطلب ده ها شهیدی است که از ابتدای سال جاری تاکنون توسط فراجا تقدیم جامعه و انقلاب شده است تا بتوانند امنیت پایداری برای مردم داشته باشند.

فرمانده انتظامی اردستان با بیان اینکه مواردی از جمله حفظ امنیت، پرورش پلیس های تخصصی و تأمین آسایش عمومی از سوی رهبر انقلاب برای فراجا بیان شده، خاطرنشان کرد: به واسطه محورهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری ، اولویت های مأموریتی برای پلیس تبیین شده که برتری، اشراف و تسلط اطلاعاتی بر تغییرات محیطی، ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گوشه ای از این اولویت ها است.

صادق زاده یادآور شد: افزایش تعامل سازنده و هدفمند محلی و ملی با دستگاه های کشوری و لشکری در راستای بهره گیری از تمام مؤلفه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی کشف انواع مواد مخدر در اردستان

افزایش 120 درصدی کشف انواع مواد مخدر در اردستان