مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-24سياسي

فرهنگ خدمت رسانی به مردم در جامعه باید ترویج شود


فرهنگ مردم داری و خدمت به خلق از جمله صفات بارز امام علی (ع) است که باید در وجود تمام مدیران جامعه تبلور داشته باشد.

- شیراز- استاندار فارس گفت: فرهنگ مردم داری و خدمت به خلق از جمله صفات بارز امام علی (ع) است که باید در وجود تمام مدیران جامعه تبلور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی ایمانیه ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت در استان فارس تمامی مدیران ارشد فارس باید نسبت به برگزاری میز خدمت غدیر اقدام کنند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم امام علی (ع) خدمت رسانی به مردم بود که این ویژگی امام باید در تمامی مدیران و افرادی که در جامعه دارای مسئولیت هستند نهادینه شود.

وی خواستار شد: با توجه به اعیاد قربان و غدیر باید شرایط برای امید آفرینی در جامعه و ایجاد شور و نشاط به خصوص در میان جوانان استفاده کرد.

ایمانیه، آذین بندی ادارات، اماکن عمومی، اصناف و بانک ها را امری قابل توجه در بزرگداشت عید غدیر دانست و اظهار کرد: با همکاری مساجد، پایگاه های مقاومت شاهد ایجاد موکب ها در سطح شهرها هستیم.

استاندار فارس خواستار برگزاری جشن های متناسب با این ایام شد و تصریح کرد: در مناسبت های با سعادتی که در پیش رو داریم باید برای افزایش نشاط و شادی مردم اقدام شود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ خدمت رسانی به مردم در جامعه باید ترویج شود

فرهنگ خدمت رسانی به مردم در جامعه باید ترویج شود