مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-18اجتماعي

بارش 108 میلیمتری در غرب گیلان/ تخریب 60 سردهنه خاکی


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از بارش 70 تا 108 میلیمتری باران در شهرستان های غرب استان از آستارا تا شفت خبر داد و اضافه کرد: رودخانه های شهرستان های تالش، - ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از بارش 70 تا 108 میلیمتری باران در شهرستان های غرب استان از آستارا تا شفت خبر داد و اضافه کرد: رودخانه های شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر طغیانی شدند.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش ها در استان گیلان طی 48 ساعت گذشته، اظهار کرد: شاهد وقوع بیشترین بارش ها در غرب استان بودیم که در این راستا هشدار سطح نارجی هواشناسی صادر شد.

وی با بیان اینکه در فصل خوشه دهی محصول برنج در شالیزارها هستیم و هرگونه آبگرفتگی می تواند خسارت زا باشد، افزود: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان را برگزار کردیم و فرمانداران موظف شدند براساس دستورالعمل سیلاب، نسبت به مدیریت خروجی رودخانه ها و کانال های کشاورزی اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با تاکید بر لزوم جلوگیری از وقوع سیلاب در رودخانه ها با کاهش آبگذاری سد، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت حجم آب رودخانه ها، در جریان بارش های دو روز گذشته هیچگونه سیلاب و آبگرفتگی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 108 میلیمتری در غرب گیلان/ تخریب 60 سردهنه خاکی

بارش 108 میلیمتری در غرب گیلان/ تخریب 60 سردهنه خاکی