مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-01بين الملل

لاوروف: ایده های غرب درباره چگونگی پایان دادن به بحران اوکراین شیزوفرنی است


وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد پایان دادن به جنگ در اوکراین از طریق «دیپلماسی و مذاکره»، گفت چنین صحبت هایی در شرایطی که غرب پیوسته در مورد لزوم شکست روسیه در ابتدای امر تاکید دارد، - وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد پایان دادن به جنگ در اوکراین از طریق دیپلماسی و مذاکره ، گفت چنین صحبت هایی در شرایطی که غرب پیوسته در مورد لزوم شکست روسیه در ابتدای امر تاکید دارد، عجیب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با خبرگزاری تاس در مورد سخنان آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: این اظهارات عجیب و غریب است.

من هم شنیده ام.

لاوروف: تمام این حرف ها تقریبا همزمان با سخنان همین وزیر خارجه آمریکا، همان رهبران شورای امنیت ملی آمریکا و همان اعضای اتحادیه اروپا و گماشته های ناتو مطرح می شود که مرتب می گویند اوکراین باید اول در این درگیری پیروز شود و یک ضد حمله موفق را به سرانجام برساند و بعد آن موقع می شود مذاکره کرد.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: این یک وضعیت مرتبط با روان گسیختگی و اسکیزوفرنی است؛ آنها می گویند که همه چیز با مذاکره به پایان می رسد، اما ابتدا باید روسیه را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: ایده های غرب درباره چگونگی پایان دادن به بحران اوکراین شیزوفرنی است

لاوروف: ایده های غرب درباره چگونگی پایان دادن به بحران اوکراین شیزوفرنی است