مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-07سياسي

آماده سازی مهمونی 10 کیلومتری تهران به نفع کودکان + فیلم و عکس


در فاصله چندساعت مانده تا آغاز «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» در تهران، صدها نفر در خیابان های محل برگزاری مراسم، درحال آماده سازی موکب ها، پذیرایی ها و وسایل بازی کودکان هستند.

- آماده سازی مهمونی 10 کیلومتری تهران به نفع کودکان + فیلم و عکس در فاصله چندساعت مانده تا آغاز مهمونی 10 کیلومتری غدیر در تهران، صدها نفر در خیابان های محل برگزاری مراسم، درحال آماده سازی موکب ها، پذیرایی ها و وسایل بازی کودکان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن بزرگ و خانوادگی عید غدیر در تهران برای دومین سال پیاپی در حال برگزاری است و مکان آن از خیابان ولیعصر (عج) به خیابان انقلاب و آزادی به طول 10 کیلومتر منتقل شده است.

از شب گذشته روند آماده سازی مسیر این جشن که از آن به مهمونی 10 کیلومتری غدیر نام برده می شود، سرعت گرفته است و اکنون در فاصله چندساعت مانده تا آغاز مراسم، صدها نفر در حال آماده سازی بخش های مختلف در خیابان های محل برگزاری هستند.

به نظر می رسد آماده ترین بخش این جشن، بخش مربوط به کودکان باشد؛ چرا که در تمام مسیر اتوبوس رانی خیابان های انقلاب و آزادی تهران، به تعداد بسیار زیاد استخرهای بادی و کوچکِ آب، سرسره های بادی، چرخ و فلک و.

برای بازی کودکان نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مهمونی 10 کیلومتری تهران به نفع کودکان + فیلم و عکس

آماده سازی مهمونی 10 کیلومتری تهران به نفع کودکان + فیلم و عکس