مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-27اقتصادي

برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: وجود سه شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک غیردولتی در شهرستان مشگین شهر، - ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: وجود سه شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک غیردولتی در شهرستان مشگین شهر، شرایط بسیار مناسبی را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم کرده است که باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت های ممکن برای حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کنیم.

هاشم علایی 6 تیر در نشست مشترک با فرماندار شهرستان مشگین شهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در کنار توسعه گردشگری، رشد و توسعه صنعت شهرستان مشگین شهر نیز از روند بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

وی اولین مقوله جذب سرمایه گذار در استان را تامین زمین صنعتی برشمرد و افزود: برای جذب حداکثری سرمایه گذاران در استان، نیازمند توسعه شهرک های صنعتی هستیم تا با ورود سرمایه گذاران جدید، مشکلی از بابت تامین زمین مورد نیاز آنان وجود نداشته باشد.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی این آمادگی را دارد تا نسبت به توسعه و ایجاد شهرک ‎های صنعتی جدید در هر جای استان اقدام کند تا زمینه های رشد تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان اردبیل

برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان اردبیل