مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-19سياسي

تلاش برای انعکاس عادلانه ظرفیت های استان های مختلف در رسانه ملی


معاون امور استان های رسانه ملی گفت: تلاش می شود مزیت ها و ظرفیت های همه مناطق کشور در رسانه ملی به صورت عادلانه منعکس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عابدینی ظهر روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز ایلام، جایگاه رسانه ملی را به عنوان کانون جنگ نرم مورد توجه قرار داد و گفت: باید از همه ظرفیت ها و امکانات رسانه برای مقابله با هجمه جنگ نرم و ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.

وی با تبیین سند تحول سازمان صداوسیما هویت محوری، عدالت گستری و امید آفرینی را از محورهای کلیدی رسانه ملی در دوره جدید تحولی عنوان کرد و افزود: تلاش می شود مزیت ها و ظرفیت های همه مناطق کشور در رسانه ملی به صورت عادلانه منعکس شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه استان ایلام بویژه مرز بین المللی مهران در موضوع اربعین حسینی مطرح کرد: زیرساخت ها و امکانات رسانه ای در صداوسیمای مرکز ایلام و نیز در مرز بین المللی مهران تقویت و توسعه می یابد.

معاون امور استان های رسانه ملی همچنین از ایجاد دفاتر خبری در همه شهرستان های استان ایلام خبر داد.

در پایان این مراسم از خدمات محمد بازوند مدیر کل سابق صداوسیمای مرکز ایلام تقدیر و ناصر بهرام به عنوان مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز ایلام معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای انعکاس عادلانه ظرفیت های استان های مختلف در رسانه ملی

تلاش برای انعکاس عادلانه ظرفیت های استان های مختلف در رسانه ملی