مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-20سياسي

در ایام اربعین 7ایستگاه صلواتی در کبودراهنگ فعال می شود


شهرستان کبودراهنگ در راه اصلی زائران راهپیمایی اربعین حسینی از کشور و حتی از خارج از کشور قرار دارد که در این خصوص در ایام اربعین 7 موکب و ایستگاه صلواتی مردمی در شهرستان فعال خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: شهرستان کبودراهنگ در راه اصلی زائران راهپیمایی اربعین حسینی از کشور و حتی از خارج از کشور قرار دارد که در این خصوص در ایام اربعین 7 موکب و ایستگاه صلواتی مردمی در شهرستان فعال خواهد شد.

مسلم غلامی در ستاد اربعین شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: این موکب ها در شهر شیرین سو ، گل تپه ،روستای روعان و حاتم آباد برای زائران در مسیر رفت و موکب روستای ویان و کوریجان در مسیر برگشت 10 روز مانده به اربعین فعال و تا 3 روز بعد از برگشت ارائه خدمات خواهند داشت.

وی همچنین از تخصیص بیش از 100 میلیون تومان اعتبار به موکب روستای ویان و روعان خبر داد و تصریح کرد:این میزان اعتبار با کمک اداره اوقاف و امور خیریه به تجهیز دو موکب و ایستگاه صلواتی این دو روستا تخصیص داده شده است.

فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: همه خادمان در هیئت های حسینی باید بیمه مسئولیت شوند و برای این امر سامانه مورد نظر پیش بینی شده است.

غلامی در ادامه به استفاده از ظرفیت مردمی و خیران در اداره موکب ها تاکید کرد و یادآورشد: همه دستگاه های خدمات رسان باید در برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام اربعین 7ایستگاه صلواتی در کبودراهنگ فعال می شود

در ایام اربعین 7ایستگاه صلواتی در کبودراهنگ فعال می شود