مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-05اقتصادي

اعلام شرایط ویژه مدیریت مصرف انرژی در یزد


دبیر کارگروه گذر از اوج بار تابستان 1402 شرکت برق منطقه ای یزد از ایجاد اعلام شرایط ویژه مدیریت مصرف انرژی در استان با توجه به افزایش دما نسبت به سال گذشته و تداوم روند گرمایی خبر داد.

- ایسنا/یزد دبیر کارگروه گذر از اوج بار تابستان 1402 شرکت برق منطقه ای یزد از ایجاد اعلام شرایط ویژه مدیریت مصرف انرژی در استان با توجه به افزایش دما نسبت به سال گذشته و تداوم روند گرمایی خبر داد.

سیدعباس حسینی در هشتمین نشست این کارگروه بابیان اینکه از 15 خرداد تاکنون یک سوم بازه زمانی پیک بار تابستان 1402 پشت سر گذاشته شده و خوشبختانه با همکاری تمامی مشترکین در بخش های مختلف، هیچ گونه خاموشی برای بخش خانگی اعمال نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا، افزایش دما نسبت به سال گذشته و تداوم روند گرمایی، شرایط ویژه ای نسبت به سال گذشته برای مدیریت مصرف پیش روی صنعت برق استان و کشور وجود دارد.

وی ثبت رکورد جدید مصرف برق در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به افزایش تدریجی دمای هوا در سراسر کشور، نیاز مصرف برق کشور در روز دوشنبه 12 تیرماه به 68 هزار و 305 مگاوات رسید که این عدد حدود 5700 مگاوات رشد مصرف برق نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط ویژه مدیریت مصرف انرژی در یزد

اعلام شرایط ویژه مدیریت مصرف انرژی در یزد