مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-01بين الملل

نخست وزیر لیبی خطاب به آمریکا: در امور داخلی لیبی دخالت نکنید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «اسامه حماد» نخست وزیر لیبی که اوایل خرداد از سوی پارلمان این کشور مأمور تشکیل کابینه شد، - نخست وزیر لیبی خطاب به آمریکا: در امور داخلی لیبی دخالت نکنید در پی اختلافات داخلی بر سر درآمد های نفتی در لیبی و مداخله فرستاده ویژه آمریکا در این خصوص، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه لیبی، از وی خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، اسامه حماد نخست وزیر لیبی که اوایل خرداد از سوی پارلمان این کشور مأمور تشکیل کابینه شد، از ریچارد نورلاند فرستاده ویژه آمریکا به این کشور خواست به حاکمیت دستگاه قضایی لیبی احترام گذاشته و با جانبداری از یک جریان خاص، در امور داخلی این کشور مداخله نکند.

وی افزود: سخنان نورلاند در رسانه های خبری، مداخله آشکار در امور داخلی لیبی به شمار می رود.

زمانیکه من به توقف درآمد های نفتی اشاره می کنم، هدفم، حمایت از اموال و دارایی های کشور و ممانعت از فعالیت اشخاص فاسد در لیبی است.

حماد از فرستاده ویژه آمریکا به لیبی خواست، منافع خارجی را به منافع و حقوق ملت این کشور ارجحیت نداده و بدون داشتن اطلاعات کافی، سخن نگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لیبی خطاب به آمریکا: در امور داخلی لیبی دخالت نکنید

نخست وزیر لیبی خطاب به آمریکا: در امور داخلی لیبی دخالت نکنید