مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-09فرهنگي

ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان


رییس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان گفت: 3004 اثر از 24 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ابراهیمی پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و موبایلی برگزار شد که 2251 اثر در بخش حرفه ای، 723 اثر در بخش موبایلی و 30 اثر در بخش عکس نوشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رییس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان ضمن تقدیر از استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره اظهار داشت: شب گذشته نیز کار داوری آثار و انتخاب عکس های برتر توسط سه داور بین المللی جشنواره انجام و از 16 برگزیده در آیین اختتامیه تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به این که بدون شک فرهنگ سازی در موضوع جمعیت مسئله ای مهم و یک ضرورت است و در این مسیر زبان تصویر یکی از ابزارهای کاربردی و مؤثر است، ادامه داد: در نظر داریم دبیرخانه دائمی این جشنواره را در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دایر کنیم.

ابراهیمی پور بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین کشوری و استانی روز شنبه 24 تیرماه در تربت حیدریه برگزار و از آثار منتخب جشنواره رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان

ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان