مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:422023-07-05اجتماعي

چهارشنبه ای دیگر با ترافیک در محورهای شمال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده های شمال، - محسن  هاشمی امروز درباره وضعیت ترافیک و اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت روان گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت ساعت 6 صبح روز شنبه 17 تیرماه امسال از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: محور هراز تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه 15 و جمعه 16 تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 16 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه ای دیگر با ترافیک در محورهای شمال

چهارشنبه ای دیگر با ترافیک در محورهای شمال