مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:052023-06-27سياسي

انعقاد تفاهم نامه هلال احمر زنجان و قزوین برای رفع مشکلات دارویی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با انعقاد تفاهم نامه با هلال احمر قزوین تلاش می شود بخشی از مشکلات بیماران در حوزه دارو رفع شده و از ظرفیت ها برای ارائه خدمت به بیماران زنجانی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی در دیدار با مدیر عامل هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: در استان زنجان زحمات زیادی کشیده شده و بسترهای خوبی وجود دارد اما بازنشستگی ها، هلال احمر این استان را با کمبود شدید نیرو مواجه کرده است.

  سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از سخت ترین اقدامات تامین زیرساخت ها است که این مهم نیازمند زمان است و بسیاری از خدمات و فعالیت های انجام شده نه در کوتاه مدت بلکه در آینده نتیجه را نشان خواهد داد.

  وی با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در بخش درمان و توانبخشی سرآمد است، تصریح کرد: خدمات خوبی به جامعه هدف نیز ارائه شده، که اولویت ما رونق این حوزه ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

  هاشمی ادامه داد: تاکید استاندار زنجان بر رشد مرکز درمانی و جلوگیری از تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر است که با برنامه ریزی مانع تعطیلی این مرکز شدیم و در حال تربیت نیروهای جوان در توانبخشی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه هلال احمر زنجان و قزوین برای رفع مشکلات دارویی

انعقاد تفاهم نامه هلال احمر زنجان و قزوین برای رفع مشکلات دارویی