مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05اقتصادي

تلاش برای تحقق الگوی خودکفایی صنایع/سهم مهم نساجی یزد در رشد صنعت


معاون وزیر صمت با بیان اینکه به دنبال تحقق الگوی خودکفایی و پایدار کردن صنایع هستیم، گفت: ارز باید تک نرخی باشد و وزیر صمت هم بر این موضوع به صورت رسمی تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی برادران بعد از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات استان یزد با اشاره به رشد 9.

5 درصدی گروه صنعت در کشور بر اساس اعلام بانک مرکزی اظهار داشت: سهم نساجی امسال با رشد قابل توجهی روبه رو بوده که نقش استان یزد در این حوزه بسیار کلیدی بوده و اینکه رشد 17.

5 درصدی در حوزه نساجی را در مدت یک سال مشاهده کنیم، بسیار ارزشمند و افتخارآفرین است.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت ها و ارزش افزوده هایی داریم که می تواند به مردم کمک کند و باید در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهیم تا بتوانیم از آن بهتر استفاده کنیم، گفت: نگاه ما در صنایعی همچون نساجی به این است که کلاً به سمتی حرکت کنیم که تعهد ارزی را معافیت بدهیم یا به کشورهایی همچون عراق و افغانستان این معافیت را بدهیم چرا که می توان بدون دلار اقدام به صادرات کرد.

برادران اظهار کرد: پیشنهاد ما مشخص است و وزیر صمت هم به صراحت این موضوع را مطرح کردند که ما به دنبال دلار تک نرخی هستیم و برای این موضوع هم مطالعات و بررسی هایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تحقق الگوی خودکفایی صنایع/سهم مهم نساجی یزد در رشد صنعت

تلاش برای تحقق الگوی خودکفایی صنایع/سهم مهم نساجی یزد در رشد صنعت