مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:042023-07-11سياسي

برخورداری مردم نایسر از فعالیت های هنری و فرهنگی حوزه هنری کردستان


سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: علی رغم مشکلاتی که مجتمع فرهنگی و هنری نایسر دارد اما فعالیت های هنری و فرهنگی حوزه هنری به زودی در این مجتمع آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین آزادی سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان صبح امروز در دیدار با معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: ماموریت اصلی ما در حوزه هنری حرکت کامل در مسیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر صورت گرفته در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آمریکا، گفت: آنچه که امروز ما در یمن، سوریه، بحرین، لبنان، کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا شاهدیم به نوعی نشأت گرفته از پیام آزادی خواهی و استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

آزادی ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم است و بعد از قرن ها یک نسیم از سوی انقلاب اسلامی برای حیات انسان ها وزیدن گرفته است و وظیفه ما است که با تمام توان از آن پاسداری کنیم.

سرپرست حوزه هنری کردستان با اشاره به بیاناتی از رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد: هرکسی با زبان هنر بتواند مبانی خود را هنرمندانه بیان کند مانا خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با همراهی هنرمندان متعهد و با زبان هنر مفاهیم رفیع انقلاب اسلامی را به نسل جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری مردم نایسر از فعالیت های هنری و فرهنگی حوزه هنری کردستان

برخورداری مردم نایسر از فعالیت های هنری و فرهنگی حوزه هنری کردستان