مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-07سياسي

برکت «غدیر» در کرمانشاه


امروز به برکت عید غدیر در گوشه و کنار کرمانشاه یا ایستگاه صلواتی برپا بود و یا برنامه ای برای نیازمندان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غدیر روزی است که پیامبرخاتم نبی رحمت (ص) حضرت علی(ع) را از سوی خداوند به عنوان وصی و جانشین خود به مردم معرفی کرد.

 در حدیثی از پیامبرخدا (ص)  آمده است که فرموده اند: روز عیدغدیر خم، برترین عید های امت من است و آن روزی است که خداوند تبارک و تعالی دستور داد برادرم علی را به عنوان پرچمدار و فرمانده امتم منصوب کنم تا بعد از من، مردم توسط او هدایت شوند و آن روزی است که خداوند دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد.

هر لحظه غدیر نور و سرور و پر از خیر و برکت است، امروز در گوشه و کنار شهر کرمانشاه یا ایستگاه صلواتی برپا بود و یا برنامه ای برای نیازمندان در حال انجام است.

*برپایی جشن بزرگ مردمی مهمانی 3 کیلومتری غدیر، عید امامت و ولایت صبح تا ظهر امروز با حضور اقشار مردم در مسیر بلوار طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوذر کرمی، رییس بنیاد غدیر در کرمانشاه با اشاره به برپایی 60 موکب پخت غذا و 150 موکب پذیرایی در این جشن بزرگ مردمی، اظهار کرد: هر کدام از موکب ها یک نوع خدمت(پذیرایی، سلامت،  نقاشی، مسابقه، خوشنویسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت «غدیر» در کرمانشاه

برکت «غدیر» در کرمانشاه