مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-10بين الملل

واکسیناسیون 21 هزار راس دام در مناطق صعب العبور لالی


رییس اداره دامپزشکی شهرستان لالی گفت: اردوی جهاد دامپزشکی در منطقه کوهستانی صعب العبور و سخت گذر سروند لالی به مدت دو شبانه روز با همکاری نیروی مقاومت بسیج ناحیه عشایری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی، عظیم کریمی دزفولی رییس اداره دامپزشکی شهرستان لالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اردوی جهاد دامپزشکی در منطقه کوهستانی صعب العبور و سخت گذر سروند شهرستان لالی به مدت دو شبانه روز با همکاری نیروی مقاومت بسیج ناحیه عشایری، بخشداری و  نیروهای اداره دامپزشکی برگزار گردید.

 عظیم کریمی دزفولی در ادامه گفت: در این اردو جهادی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دام های منطقه از قبیل واکسیناسیون آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک در دام سبک، هاری در سگ های نگهبان، ویزیت و درمان رایگان و ارائه آموزش و ترویج کنترل بیماری های دامی  پرداخته شد.

وی برگزاری رزمایش های جهادی و ارائه خدمات رایگان به دامداران و جامعه روستایی و عشایری را یکی از اهداف مهم اداره کل دامپزشکی خوزستان عنوان کرد که در یک سال گذشته رضایتمندی دامداران را به دنبال داشته است.

رییس دامپزشکی شهرستان لالی افزود: این اردو با هدف کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک بین دام و انسان، بهبود تولیدات دامی و توسعه و رشد اقتصادی در حوزه دامپروری برگزار گردید وی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 21 هزار راس دام در مناطق صعب العبور لالی

واکسیناسیون 21 هزار راس دام در مناطق صعب العبور لالی