مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-18بين الملل

گرمای هوا، عامل تشدید جرایم خشونت آمیز در آمریکا


آمارها در آمریکا نشان می دهد که از آغاز فصل تابستان بدین سو تقریبا 90 مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده است و کارشناسان معتقدند که ازدیاد این جرم، - آمارها در آمریکا نشان می دهد که از آغاز فصل تابستان بدین سو تقریبا 90 مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده است و کارشناسان معتقدند که ازدیاد این جرم، ریشه در ارتباط بین هوای گرم با رفتارهای پرخاشگرانه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، داده های آماری مرکز آرشیو خشونت مسلحانه نشان می دهد از روز یک ژوئن (ماه گذشته میلادی) تا پنج ژوییه (ماه جاری میلادی) امسال (2023)، 86 مورد تیراندازی جمعی در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاده است که 35 مورد از آن ها از 21 ژوئن (اولین روز تابستان) بدین سو رخ داده اند.

تنها در آخر هفته چهارم ژوییه، 17 مورد تیراندازی جمعی در ایالت هایی چون لوییزیانا، تگزاس، مریلند، کالیفرنیا و نیویورک رخ داد که منجر به کشته شدن 18 نفر و زخمی شدن نزدیک به 100 نفر دیگر شد.

جو بایدن ، رییس جمهوری آمریکا در واکنش به افزایش خشونت های مسلحانه در این کشور از قانونگذاران خواست به اپیدمی خشونت با اسلحه که جوامع آمریکا را متلاشی می کند، رسیدگی کرده و سلاح های تهاجمی و خشاب های با ظرفیت بالا را ممنوع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا، عامل تشدید جرایم خشونت آمیز در آمریکا

گرمای هوا، عامل تشدید جرایم خشونت آمیز در آمریکا