مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-01سياسي

آزادی بیان؛ خیالی خام در نظام های مدعی دموکراسی و آزادی خواهی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع و هسته های بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان در بیانیه ای مشترک اهانت به ساحت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

- آزادی بیان؛ خیالی خام در نظام های مدعی دموکراسی و آزادی خواهی + فیلم شورای تبیین مواضع و هسته های بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان در بیانیه ای مشترک اهانت به ساحت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، شورای تبیین مواضع و هسته های بین الملل بسیج دانشجویی استان گیلان در بیانیه ای مشترک اهانت به ساحت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ خداوند برنامه ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ اندازی می کنند، بی اثر می سازد و آنها را با شکست مواجه میکند.

(قرآن کریم، سوره محمد آیه 1) واقعه تلخ و دردناک هتک حرمت قرآن و قرآن سوزی با مدیریت سران کشوری که مدافع حقوق انسان هاست و در زیر سایه ادعای احترام به عقاید تمام اقوام، ملل و تفکرات جهان رخ داده، اتفاق نو و جدیدی نیست؛ از کشوری با آمار خشونت، تجاوز، قتل، فساد و زنازادگی سرسام آور جز این انتظار نمی رود! اگر در این کشورهای ضاله و فاقد اندیشه کاری در راستای تکریم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان؛ خیالی خام در نظام های مدعی دموکراسی و آزادی خواهی + فیلم

آزادی بیان؛ خیالی خام در نظام های مدعی دموکراسی و آزادی خواهی + فیلم