مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-13سياسي

بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس احداث می شود


با پیگیری استاندار هرمزگان، بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز نشست مشترک شورای سلامت استان با مدیران سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و مدیران دستگاه های تابعه این وزارتخانه در استان هرمزگان، به ریاست مهندس دوستی نماینده عالی دولت در استان برگزار شد.

 مهدی دوستی در این نشست خواستار مشارکت وزارت نفت در توسعه زیرساخت های درمانی استان شد و گفت: شهرک پیامبر اعظم با توجه به اینکه در غرب بندرعباس قرار گرفته و با قطب های پالایشگاهی مرکز استان نیز مجاورت دارد، یکی از نقاط مستعد برای احداث بیمارستان توسط وزارت نفت است.

وی با اشاره به پروژه های فعال و در دست اقدام نفتی و گازی در استان هرمزگان، این استان را نقطه ی امید کشور در صنعت نفت و گاز دانست و اظهارداشت: هرمزگان را باید ویژه و بزرگ دید و طراحی جامعی برای توسعه زیرساخت های درمانی صنعت نفت تدوین شود اما اجرا را بایست به صورت فازی انجام دهیم تا مبتنی بر توسعه صنعت نفت در استان بیمارستان را نیز توسعه دهید.

استاندار هرمزگان، با اعلام آمادگی برای تامین زمین، اظهارداشت: اگر نقطه و لکه گذاری خاصی را نیز در نظر دارید این آمادگی وجود دارد تا در مساحت لازم و با آینده نگری زمین را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس احداث می شود

بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس احداث می شود