مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-22سياسي

اجرای طرح سرپرستی از ایتام لرستان به نیابت از شهدای مجرد


تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای اجرای طرح اکرام ایتام سرپرستی هر شهید مجرد یک یتیم منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار داشت: فرهنگ ایثار خاص مکتب اسلام نیست در همه مکتب ها وجود دارد ولی در یک مکتبی این فرهنگ ایثار مختص یک فصلی است و تمام می شود اما اسلام این مکتب ایثار را خاص تعریف کرده است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه بحث ایتام یک ایثار در بعد اقتصادی ومادی است و پرداخت جهیزیه به مددجویان یک نوع ایثار است، عنوان کرد: در فرهنگ اسلام و شیعه اوج این قله شهادت است که اختصاص به فرهنگ تشیع دارد، هرچند در همه ادیان به کشته های آنها شهید گفته می شود.

وی با اشاره به جایگاه شهید در اسلام خاطرنشان کرد: شهیدی که قرآن تعریف می کند و مکتب اهل بیت(ع) از آن اسم می برند، شهیدی که سردمدار آن سیدالشهدا است این شهید با همه عالم فرق می کند.

 هاشمی گفت: مسیری که در کمیته امداد و بنیاد شهید ما در آن حرکت می کنیم سخت و پرتنش است ولی در این مسبر هر مجموعه ای نمی تواند انجام دهد، کسانی می توانند در مسیر خدمت و دست گیری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سرپرستی از ایتام لرستان به نیابت از شهدای مجرد

اجرای طرح سرپرستی از ایتام لرستان به نیابت از شهدای مجرد