مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-08سياسي

1450 پروژه نیمه تمام در استان تهران وجود دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وجود 1450 پروژه نیمه تمام در استان گفت: بخشی از پروژه ها با تعیین اولویت بندی، طی امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علاءالدین ازوجی ظهر شنبه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: دستگاه هایی که در سال جاری موفق به جذب اعتبارات تخصیصی شوند، در سال آینده از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهند شد.

ازوجی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات و انتفاع تعبیه شده در قانون بودجه سال 1402 کل کشور، طرح های ملی، استانی و متمرکز کشوری را به دبیرخانه شورای برنامه ریزی اعلام کنند.

دبیر شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: اکنون 849 پروژه احداثی و توسعه ای و 601 پروژه مستمر، تعمیر، تجهیز و مطالعاتی به صورت نیمه تمام در سطح استان تهران وجود دارد که بخشی از آنها با تعیین اولویت بندی، طی امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست، حشمت الله سلیمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به تشریح توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای استان تهران در سال 1402 پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1450 پروژه نیمه تمام در استان تهران وجود دارد

1450 پروژه نیمه تمام در استان تهران وجود دارد