مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-04اقتصادي

دستگاه برش لیزر در ماشین آلات کشاورزی


امروزه ماشین آلات و تجهیزات جدیدی در صنعت کشاورزی رشد و توسعه یافته است؛ با مکانیزه شدن فرایندهای کشاورزی دیگر نیازی به کار فیزیکی با شدت بالا نیست.

فعالیت های فیزیکی مانند آماده سازی خاک، شخم زدن، سم پاشی، کوددهی و برداشت با مکانیزه سازی فرایندها انجام می شود؛ این روند به طور چشمگیری موجب کاهش مشکل کمبود تولیدات کشاورزی، ارتقای توسعه کشاورزی و بهبود قدرت تولید محصولات کشاورزی می شود.

انواع دستگاه های برش لیزر صنعتی در این زمینه راه حل بسیار نوینی را برای تولید ماشین آلات کشاورزی به منظور تولید محصولات با کیفیت و در زمان کمتر ارائه می دهد.

با توجه به این که قیمت دستگاه برش لیزر بالا است، اما این دستگاه ها با توانایی برش ورق های فلزی با هر شکل، با سرعت بالا و هزینه تولید پایین، نقش بسیار مهمی در تولیدات کشاورزی ایفا می کنند.

با توجه به گسترش صنعت برش لیزری، استفاده از دستگاه های برش لیزر به صنعت کشاورزی به ویژه در پردازش ماشین آلات وارد شده و برای این کار نیازی به هزینه قالب نیست؛ در نتیجه این دستگاه ها چرخه تحقیق و توسعه تا تولید را کوتاه کرده، کارایی تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی را بهبود بخشیده و هزینه های تولید را نیز کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه برش لیزر در ماشین آلات کشاورزی

دستگاه برش لیزر در ماشین آلات کشاورزی