مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18سياسي

سند حکمرانی آبِ شهرستان کاشان تدوین شود


 بحران آب در دشت کاشان بسیار جدی است، اما این موضوع را هنوز باور نداریم که یک آسیب است و در صورتی که تمامی نهادها و مردم برای مدیریت مصرف آب، - ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: بحران آب در دشت کاشان بسیار جدی است، اما این موضوع را هنوز باور نداریم که یک آسیب است و در صورتی که تمامی نهادها و مردم برای مدیریت مصرف آب، به ‎عنوان یک سرمایه ارزشمند  مشارکت نکنند، منطقه کاشان در سال های آینده لم یزرع و غیرقابل سکونت خواهد شد.

محمد شریف زارعی، امروز(سه شنبه، 27 تیر) در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان، اظهار کرد: برخی قوانین و مقررات، نیازمند آن است که بومی سازی شود، زیرا که یک نسخه واحد برای کل کشور جوابگو نیست و موجب نارضایتی مردم می شود.

وی تأکید کرد: سند حکمرانی آب در شهرستان کاشان باید تدوین شده و به مراجع بالا دستی ارائه شود تا بتوانیم بر اساس شرایط خاص دشت کاشان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان تصریح کرد: بنا بر گزارش های سازمان هواشناسی، دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال قبل گرم تر خواهد بود و به تبع آن، مصرف آب هم بیشتر می شود که در صورت عدم صرفه جویی و مدیریت صحیح مصرف آب با مشکل تأمین آب مواجه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند حکمرانی آبِ شهرستان کاشان تدوین شود

سند حکمرانی آبِ شهرستان کاشان تدوین شود