مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-10پزشكي

قرارگاه تاکتیکی اورژانس در مرز خسروی تا پایان تیرماه تکمیل می شود


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: قرارگاه تاکتیکی اورژانس در مرز خسروی تا پایان تیرماه تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود قلعه سفیدی بعد از ظهر دوشنبه در کمیته بهداشت و درمان اربعین استان کرمانشاه با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های مربوطه و با هدف برنامه ریزی برای حفظ سلامت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) تشکیل شد، اظهار کرد: امنیت و سلامت 2 موضوعی است که راحت دیده نمی شود اما در اربعین این 2 موضوع به وضوح دیده می شود و مردم متوجه هستند.

وی افزود: ️هم موضوع سلامت و بهداشت و درمان و خدماتی که ارائه می شود و هم بحث نظم و امنیت در ایام اربعین به وضوح دیده می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: 58 روز به اربعین باقی مانده و قرار است که از 25 مرداد تمام برنامه ها و اقدامات مربوط به اربعین رسماً آغاز شود.

قلعه سفیدی بیان کرد: در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث از 22 لغایت 27 شهریور همه مرخصی ها لغو می شود و با ظرفیت سه برابری برای زائرین امام حسین (ع) خدمت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با پیگیری ها و تلاش های رییس دانشگاه علوم پزشکی قرارگاه تاکتیکی تا سی و یکم تیر ماه آماده می شود و تجهیزات آن نیز تکمیل می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه تاکتیکی اورژانس در مرز خسروی تا پایان تیرماه تکمیل می شود

قرارگاه تاکتیکی اورژانس در مرز خسروی تا پایان تیرماه تکمیل می شود