مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-05سياسي

نظام رتبه بندی رویت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی شد


رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از نتایج نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.

- رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از نتایج نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، دکتر محمد حسن زاده، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران از نتایج نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.

در آیین رونمایی از نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور، دکتر محمد حسن زاده، رییس ایرانداک و دکتر بهروز رسولی، عضو هیئت علمی گروه سیاست اطلاعات ایرانداک، رؤیت پذیری مؤسسه ها در عصر کنونی را گامی مهم در راستای پیشرفت پارک های علم و فناوری کشور عنوان کردند.

در آغاز این مراسم، دکتر محمد حسن زاده، عنوان کرد: تأثیرگذاری پارک های علم و فناوری در زیست بوم علم، پژوهش، فناوری، و نوآوری همواره آسان نیست و وابسته به مسائل گوناگونی است.

یکی از این مسائل، بی تردید، آن است که فعالیت ها و دستاوردهای آنها از سوی ذینفعان گوناگون (از پژوهشگران گرفته تا کارفرمایان، سرمایه گذاران، سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی رویت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی شد

نظام رتبه بندی رویت پذیری پارک های علم و فناوری کشور رونمایی شد