مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-01اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار و فعالیت توده هوای گرم و مرطوب در منطقه است.

وی افزود: بر همین اساس طی شبانه روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری و مه آلود، گاهی افزایش ابر، وزش باد (در برخی نقاط موقتی شدید) پیش بینی می شود.

دادرس ادامه داد: طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری های همرفتی و موقتی، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: طی امروز و فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به منطقه، ضمن افزایش ابرو کاهش دما، شرایط برای بارندگی (رگباری و برخی مناطق موقتی شدید، به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها)، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد (بعضی نقاط شدید) فراهم خواهد شد.

وی از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان