مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-25سياسي

شریعتی: ظریف برای تطهیر برجام از خیانت ترکمنچای هم قبح زدایی می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس در نطق خود که امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) در صحن علنی مجلس ایراد شد، - عضو کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با اظهارات تازه وزیر سابق خارجه گفت: اخیرا آقای ظریف برای تطهیر خسارات محض برجام از خیانت ترکمانچای هم قبح زدایی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس در نطق خود که امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) در صحن علنی مجلس ایراد شد، گفت: اخیرا آقای ظریف برای تطهیر خسارات محض برجام از خیانت ترکمانچای هم قبح زدایی کرد.

وی افزود: پس از احیای قرارداد گازی ترکمنستان توسط وزارت نفت بدون برجام باند رسانه دولت قبلی نوشتند که این مسئله هیچ ارتباطی به برجام نداشته است و همان زمان هم امکان پرداخت بدهی ترکمنستان از محل مطالبات عراق بود.

شریعتی عنوان کرد: اولاً؛ اگر می شد چرا شما که زبان دنیا را بلد بودید از کدخدا مجوز نگرفتید؟ ثانیاً؛ در پاسخ رسمی وزارت خارجه آقای ظریف به سوال بنده آمده: فروردین96 وزیر خارجه ترکمنستان به طرف ایرانی گفت با توجه به حل مساله ایران پس از برجام بدهی خود را نقداً پرداخت کنید.

، ولی با توجه به عدم امکان انتقال پول، امکان اجرایی شدن نیافت! مهر97 هم طرف ترکمنی ابتدا با پرداخت بدهی از منابع نزد کره جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: ظریف برای تطهیر برجام از خیانت ترکمنچای هم قبح زدایی می کند

شریعتی: ظریف برای تطهیر برجام از خیانت ترکمنچای هم قبح زدایی می کند