مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-19بين الملل

پروژه خطرناک آمریکا و اروپا برای عراق


سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصر الشمری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تشریح توطئه جدید قدرت های غربی برای اشاعه فحشاء در جوامع اسلامی، برنامه ویژه آمریکا و اتحادیه اروپا با همکاری سازمان ملل به منظور ترویج همجنس بازی در عراق را به شدت محکوم کرد.

وی با تأکید بر اینکه طبیعت اعتقادی و اجتماعی عراق پذیرای چنین رذالت هایی نیست، ادامه داد: جاهلیت مدرن غربی که نمی تواند چنین موضوعی را به صورت علنی مطرح کند، با یک طراحی خبیثانه می کوشد آن را تحت عناوین و اصطلاحات دیگری نظیر گونه اجتماعی (Gender) جا بیندازد.

الشمری ادامه داد: اگر ریشه اصطلاح مزبور را در زبان عربی مورد بررسی قرار دهیم، تعریف دقیقی برایش نمی یابیم؛ که نشان می ‎دهد پوششی دروغین و فریبنده با هدف قانونی کردن همجنس بازی یا گامی برای نزدیک شدن به آن است.

سخنگوی نُجَباء سوءاستفاده از نهادهای مدنی و جامعه بانوان در راستای پیشبرد پروژه مورد اشاره را تقبیح کرد و افزود: متأسفانه برخی مسئولان دولتی عراق تحت تأثیر سازمان ملل متحد و برخی سفارتخانه های غربی، این اصطلاح فریبنده را در وزارتخانه ها، مؤسسات، مدارس و دانشگاه ها رواج داده و کمیسیون ها و اداراتی را تحت چنین عنوانی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خطرناک آمریکا و اروپا برای عراق

پروژه خطرناک آمریکا و اروپا برای عراق