مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-16سياسي

پرده برداری امام جمعه بهمیی از یک حرکت خزنده اباحه گری


امام جمعه بهمیی در دیدار با مسئولان منابع طبیعی در خصوص اباحه گری به اسم حمایت از منابع طبیعی و جنگل ها به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی ، سرپرست اداره منابع طبیعی و جمعی از پرسنل این دستگاه در شهرستان بهمیی با امام جمعه دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمیی در این نشست گفت: خدمت کردن به مردم در نظام جمهوری اسلامی که نظامی الهی بوده و ثمره زحمات و مجاهدت های تمام انبیا اولیا و اوصیای الهی می باشد مایه شرف و افتخار و بزرگترین عمل صالح برای انسان است اینکه برای مثال امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی بانوان در مسئولیت های مختلفی به جامعه خدمت می کنند مایه مباهات است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: در لسان اهل بیت عصمت و طهارت از زن به عنوان گل تعبیر شده است و اینکه زن پهلوان نیست چون زن موجودی ظریف و لطیف و از جهت خلقت دارای شرایط خاصی است بعضی از شغل ها و مسئولیت ها در توان زن نیست شما هم آراسته به زیور عفاف و حجاب و چادر هستید هم دارای تحصیلات عالیه قطعاً مسئولیت ها و مدیریت هایی در این شهرستان هست که شما و دیگر بانوان می توانند بدرخشند اما حقیقتاً مسئولیت اداره منابع طبیعی برای بانوان بسیار سخت و طاقت فرساست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری امام جمعه بهمیی از یک حرکت خزنده اباحه گری

پرده برداری امام جمعه بهمیی از یک حرکت خزنده اباحه گری