مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-29ورزشي

چرا ستارگان کشتی آزاد به مسابقات رنکینگ دار مجارستان اعزام نمی شوند؟


مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص اعزام نشدن نفرات اصلی تیم ملی به مسابقات رنکینگ دار مجارستان توضیحاتی را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چهارمین و آخرین مسابقات رنکینگ دار سال 2023 طبق برنامه اعلام شده از شوی اتحادیه جهانی کشتی 22 تا 25 تیرماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

با برگزاری این مسابقات تنها دو ماه دیگر تا مسابقات جهانی زمان باقی خواهد ماند و  اکثر کشورها قصد دارند تیم های خود را برای حضور در رقابت های جهانی بلگراد نهایی کنند.

به همین منظور از مسابقات رنکینگ دار مجارستان برای این امر استفاده خواهند کرد.

  تیم ملی کشتی آزاد آمریکا یکی از تیم هایی است که در این دوره از رقابت نفرات اصلی خود را که به تازگی در انتخابی مشخص کرده است حضور پیدا خواهد کرد و تمام ستاره های خود را در این مسابقات محک خواهد زد تا حضور پر قدرتی را در بلگراد داشته باشد.

هرچند اغلب تیم ها با نفرات اصلی به آخرین مسابقات رنکینگ دار مجارستان خواهند رفت اما تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در 4 وزن و با 7 کشتی گیر در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

در این میان با توجه به حضور برزگان کشتی آزاد جهان در مسابقات مجارستان ستارگان کشتی ایران غایب بزرگ این مسابقات خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ستارگان کشتی آزاد به مسابقات رنکینگ دار مجارستان اعزام نمی شوند؟

چرا ستارگان کشتی آزاد به مسابقات رنکینگ دار مجارستان اعزام نمی شوند؟