مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-22سياسي

برگزاری دوره های «مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری» در زاهدان


رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از آغاز دوره های تابستانه در دو رده سنی نوجوانان و دانشجویان به میزبانی شهر زاهدان خبر داد.

- به گزارش، محمد نبی شهیکی صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در راستای تحقق اهداف عالیه خود در حوزه افزایش مهارت های راهبردی و بهره گرفتن بیشتر جوانان از فناوری های نوین و نوظهور اقدام به راه اندازی دوره های فوق برنامه در قالب مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری کرده است.

وی ادامه داد: مدرسه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در شهرستان زاهدان طی سه ماهه تابستان در تمامی حوزه های تخصصی و عمومی خود و با همت شرکت های خلاق و فناور فعال مستقر در این پارک اقدام به آموزش و ترویج علم و نوآوری ویژه جوانان و نوجوانان استان کرده است.

به گفته شهیکی؛ این دوره ها با محوریت دپارتمان های مختلف مانند دپارتمان هوش مصنوعی، دپارتمان هسته های نوآور و فریلنسر، خانه خلاق و نوآوری دانش آموزی، آزمایشگاه اینترنت اشیا، خانه خلاق پویانمایی و دپارتمان بازی سازی، رباتیک و مدرسه سرمایه گذاری و فینک و مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره ها برای عموم جوانان و نوجوانان استان آزاد است، گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های «مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری» در زاهدان

برگزاری دوره های «مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری» در زاهدان