مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-19اقتصادي

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شیلات بخوانند


معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل شیلات گلستان آخرین وضعیت 30 پذیرفته شده در آزمون استخدامی این اداره کل را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل شیلات گلستان آخرین وضعیت 30 پذیرفته شده در آزمون استخدامی این اداره کل را تشریح کرد.

محمدرضا اشرفی شامگاه چهارشنبه 28 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند تحویل مدارک و تکمیل پرونده 30 نفر از پذیرفته شدگان اداره کل شیلات استان گلستان که در دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور قبول شده بودند، از تاریخ 24 تیرماه 1402 آغاز و امروز 28 تیرماه در محل این اداره کل پایان یافت.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی فرآیند بررسی مدارک و تکمیل پرونده پذیرفته شدگان این آزمون در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه انجام می شود، ادامه داد: در مرحله تحویل مدرک و تکمیل پرونده اعضای کیمته بررسی مدارک حضور داشتند و این فرآیند با دقت بالا انجام شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان با اشاره به اینکه پرونده های تکمیل شده پس از صحت سنجی در کمیته بررسی مدارک شیلات استان، جهت تایید و مشخص شدن زمان مصاحبه به سازمان شیلات ایران ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرحله ای دیگر پذیرفته شدگان باید بر اساس زمانی که به زودی از سوی مراجع قانونی اعلام می شود، جهت انجام مصاحبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شیلات بخوانند

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شیلات بخوانند