مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-17سياسي

تقویت همکاری با تولیدکنندگان تجهیزات شناختی


راه های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای توسعه و گسترش دانش علوم شناختی در سطح کشور؛ کاربردی سازی، ایجاد شبکه های تحقیقاتی و توسعه زیست بوم و ایجاد و تکمیل زیرساخت های پژوهشی و گسترش فعالیت های ترویجی در این حوزه را از اولویت های ستاد توسعه علوم شناختی برشمرد.

وی گفت: ستاد در طول یک دهه فعالیت خود با همکاری و مشارکت محققان، اساتید و پژوهشگران، گام های اساسی برای توسعه دانش علوم شناختی در سطح کشور برداشته و موفقیت های بسیاری در زمینه دستیابی به طراحی، تولید و بومی سازی تجهیزات و ابزارهای شناختی مورد نیاز مراکز علمی و تخصصی حاصل شد.

عضو ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی تداوم فعالیت های تحقیقاتی، فعال سازی بخش های خصوصی، شکل گیری تیم ها و هسته های پژوهشی در مراکز دانشگاهی و تخصصی و همچنین افزایش سلامت و سرمایه شناختی جامعه ایرانی و نیز بهبود کیفیت آموزش با بهره گیری از رویکردهای شناختی و تعامل با وزارت آموزش و پرورش را از دیگر اولویت های ستاد عنوان کرد.

عزیزی، توسعه ابزارها و تجهیزات خواندن و نوشتن در مغز و توجه به فناوری های پیشرفته و کاربست علوم شناختی در حوزه های راهبردی را از ضروریات و نیازهای اساسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری با تولیدکنندگان تجهیزات شناختی

تقویت همکاری با تولیدکنندگان تجهیزات شناختی