مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-03اقتصادي

مشترکان گاز تشویق می شوند/ قبوض سنگین برای مشترکان پر مصرف


مدیر هماهنگی و امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از تشویق مشترکان خوش مصرف خبر داد و گفت: مشترکانی که تا 10 درصد مصرف خود را کاهش دهند به ازای هر متر مکعب مصرف پنج برابر هزینه فراورش گاز که سریعا مشخص می شود به عنوان پاداش برای مشترکان خانگی تا حداکثر 10 درصد لحاظ خواهد شد.

- مدیر هماهنگی و امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از تشویق مشترکان خوش مصرف خبر داد و گفت: مشترکانی که تا 10 درصد مصرف خود را کاهش دهند به ازای هر متر مکعب مصرف پنج برابر هزینه فراورش گاز که سریعا مشخص می شود به عنوان پاداش برای مشترکان خانگی تا حداکثر 10 درصد لحاظ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم رحمانی امروز در حاشیه مراسم امضای توافق نامه طرح افزایش استحصال گاز اتان 9 پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تغییر تعرفه گاز اظهار کرد: بر اساس جزء 1 بند ز و بند ل تبصره 15 قانون بودجه سال 1402 دولت و شرکت ملی گاز موظف شدند که ضمن بررسی مجدد الگوی مصرف بخش خانگی تعرفه های گاز طبیعی را نیز به نحوی تنظیم کنند که برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در حد متعادل مصرف دارند قبوض رایگان صادر شود.

وی افزود: در 21 خرداد ماه از طرف دولت آیین نامه اجرایی این دو بند ابلاغ شد که بر اساس آن از نظر تعرفه نسبت به سال 1401 در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان گاز تشویق می شوند/ قبوض سنگین برای مشترکان پر مصرف

مشترکان گاز تشویق می شوند/ قبوض سنگین برای مشترکان پر مصرف