مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-23سياسي

اعتیاد و طلاق بنیه محبت را در خانواده ها از بین برده است


اعتیاد و طلاق بنیه محبت را در خانواده های ما از بین برده و این موضوع باید ریشه یابی شود.

- ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج تاکید کرد: اعتیاد و طلاق بنیه محبت را در خانواده های ما از بین برده و این موضوع باید ریشه یابی شود.

ماموستا فایق رستمی، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام در احادیث نبوی توصیه های فراوانی در خصوص اهمیت قضاوت و جایگاه قضات توصیه های فراوان کرده است.

وی، ترازو را نماد ایمان و عدالت ذکر کرد و افزود: قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد و حفاظت از حقوق مردم و اجرای عدالت در جامعه سرلوحه فعالیت های کارکنان و قضات قوه قضاییه باشد.

امام جمعه سنندج، امنیت و آرامش جامعه، دفاع از مظلومان، احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت از برکات دستگاه قضایی برای مردم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشروترین دستگاه قضایی را در کشور داریم.

وی قضاوت را مسئولیت بزرگی دانست که در دین اسلام دارای جایگاه عظیم است و عنوان کرد: کسی که با عدالت قضاوت می کند همواره مورد رحمت و مهربانی و لطف الهی قرار می گیرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، با اشاره به اینکه اعتیاد جامعه را به ورطه نابودی می کشاند، از اعتیاد به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد و طلاق بنیه محبت را در خانواده ها از بین برده است

اعتیاد و طلاق بنیه محبت را در خانواده ها از بین برده است