مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-22اجتماعي

انجام بررسی های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری در استان بوشهر


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از برنامه ریزی برای انجام بررسی های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده صبح شنبه در نشست مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: همفکری و تبادل اطلاعات و هماهنگی برای همکاری های آتی از مهمترین اهداف مد نظر است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: برپایی جلسات هماهنگی بیشتر، به منظور پیشبرد اهداف زیست محیطی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از ضروریات است.

وی افزود: همکاری برای بررسی های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری، آزمایشگاهی، توسعه شناخت تنوع زیستی گیاهی استان، تعامل در اجرایی کردن راهکارهای دفع آفات کشاورزی و پوشش های درختی کوهستانی، از جمله اقدامات است که در آینده نزدیک می تواند رویدادهای بزرگ تری را رقم بزند.

مرادزاده افزود: مقرر شد کارگروه مشترکی برای احصای ظرفیت های همکاری و همچنین تکمیل و انعقاد تفاهم نامه مشترک برقرار شود و پیشنهادات ارائه شده در این نشست پیگیری و اجرایی شود.

پس از شرح قابلیت ها و ظرفیت های موجود در مرکز تحقیقات توسط نمایندگان جهاد کشاورزی استان بوشهر، پیشنهاداتی در باره زمینه های همکاری موجود بین دو دستگاه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بررسی های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری در استان بوشهر

انجام بررسی های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری در استان بوشهر