مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:202023-06-26سياسي

پیروزی ملت ایران در جنگ ترکیبی،آمریکا را ناامیدتر کرد


رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی اخیر با حمایت آمریکای خبیث شعله ور شد، گفت: پیروزی ملت ایران فتح و نصرتی بود در برابر دشمنی های آمریکای خبیث و دشمن را از همیشه ناامید تر ساخت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس بسیج مستضعفین کشور در آیین افتتاحیه ساختمان شهدای ناحیه مقاومت بسیج اما م رضا ع ، با اشاره به آشوب های اخیر کشور و جنگ ترکیبی که محکوم به شکست بود، گفت: هوشیاری مردم در مقابله با فتنه های دشمن، فتح و نصرتی است که ملت ایران در مقابل دشمنی های آمریکای خبیث به دست آوردند.

وی اضافه کرد: این فتنه به تبعیت آمریکا و صهیونیست ها رقم خورد و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را، که امروز چشم امید مستضعفان دنیا و جهان به موفقیت های آن است، نشانه گرفته بودند.

آن ها می خواستند این امید را در دل مستضعفان جهان و مسلمانان دنیا به ناامیدی تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام ظرفیت های خود را بکار گرفت تا در جنگ ترکیبی، جمهوری اسلامی ایران را با چالش جدی مواجه کند، اضافه کرد: آن ها از تمام قدرت های رسانه ای بهره مند بودند، شبکات مجازی را در دست گرفتند و با شعارهای پوچ و توخالی سعی داشتند به باور جوانان ایرانی نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ملت ایران در جنگ ترکیبی،آمریکا را ناامیدتر کرد

پیروزی ملت ایران در جنگ ترکیبی،آمریکا را ناامیدتر کرد