مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-18اقتصادي

برنامه وزارت راه برای مهار افسارگسیخته قیمت مسکن


یکی از اقدامات خوب انجام شده در حوزه مسکن نظارت بر بازار مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مهرداد بذرپاش با اشاره به افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از کلان پروژه های حوزه راه و شهرسازی گفت: این پروژه به سفر مقام معظم رهبری به این استان در اوایل دهه هفتاد برمی گردد و عمده دلیل طولانی شدن این طرح کمبود منابع مالی بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مشکلات ما طولانی شدن ابرپروژه های زیربنایی است ،بخش زیادی از این اتفاقات به خاطر کمبود منابع است که ما در این دولت اعلام کردیم پروژه هایی که نیازمند همت و منابع بیشتر برای به بهره برداری رسیدن هستند تلاش کنیم با رفع موانع و تامین منابع زودتر به اتمام برسند که یکی از همین پروژه ها جاده پاتاوه به دهدشت است.

وزیر راه و شهرسازی طول پروژه جاده پاتاوه دهدشت را بیش از 136کیلومتر اعلام کرد و گفت: یکی از سخت ترین پروژه های راه سازی کشور است که دلیل این سختی مناطق، صعب العبور و کوهستانی بودن این مسیر است اما علیرغم وجود این مشکلات فردا این پروژه مهم تقدیم مردم عزیز استان خواهد شد که هدیه ارزشمندی خواهد بود.

بذرپاش در ادامه افزود: در سایر استان ها از این قبیل طرح ها وجود دارد، ما در استان های اردبیل و گیلان برخی از پروژه های نیمه کاره و رها مانده بازدید کردیم که سرکشی و در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت راه برای مهار افسارگسیخته قیمت مسکن

برنامه وزارت راه برای مهار افسارگسیخته قیمت مسکن