مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-15سياسي

جنجال آفرینی برای حکم دستیار ویژه شدن شهردار


سخنگوی شهرداری تهران به برخی جوسازی ها در خصوص موضوع انتخاب شهردار به عنوان دستیار رییس جمهور در امر آسیب های اجتماعی واکنش نشان داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - همشهری نوشت: چندی پیش خبری آمد که شهردار تهران بناست دستیار ویژه رییس جمهور در امر آسیب های اجتماعی شود اما هنوز ثانیه هایی از این خبر نگذشته بود که برخی منتقدان که اتفاقا پیش از این مسؤولیت امر را در دست داشتند عنوان کردند که شهردار تهران نمی تواند دو شغله باشد و یا آن که مقابله با آسیب ها وظیفه شهرداری نیست و این مسؤولیت پذیری را تبدیل به رویه نکنید و بگذارید سایر ارگان ها این ماجرا را حل کنند؛ تفکری که دهه ها تهران را احاطه کرده و حال و روز این روزهای پایتخت را رقم زده است اما به نظر می رسد که ما در یک قدمی مدیریت یکپارچه شهری قرار داریم.

آرزویی که همه مسؤولین شهری همیشه در سر داشتند و راه حل نجات تهران را در این مسأله می دانستند، اما اصل ماجرا چیست؟ عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران در این خصوص عنوان می کند: اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می گوید رییس جمهور می تواند در موارد خاص، برحسب ضرورت با تصویب هیأت وزیران نماینده، یا نمایندگان ویژه با اختیارات مشخص تعیین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال آفرینی برای حکم دستیار ویژه شدن شهردار

جنجال آفرینی برای حکم دستیار ویژه شدن شهردار