مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-10سياسي

تبریک رؤسای جمهور تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به «میرضیایف»


رؤسای جمهور تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به طور جداگانه پیروزی «شوکت میرضیایف» در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی پیروزی شوکت میرضیایف رییس جمهور منتخب ازبکستان را به وی تبریک گفت.

در پیام رحمان آمده است: شوکت میراماناویچ، تبریک صمیمانه ما را به مناسبت پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان بپذیرید.

رحمان در پیام خود، نتایج این رویداد مهم سیاسی را گواه روشنی بر نفوذ، اعتماد و حمایت قوی مردم ازبکستان از مسیر راهبردی میرضیایف که هدف آن نوسازی پایدار اجتماعی و اقتصادی ازبکستان و تقویت مستمر موقعیت آن در عرصه بین المللی است، عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر سهم قابل توجه میرضیایف در حصول اطمینان از توسعه روزافزون روابط دوستانه، حسن همجواری و همکاری های چندجانبه بین تاجیکستان و ازبکستان، علاقه مندی طرف تاجیکی برای تقویت و غنی سازی همه جانبه این روند با محتوای کاربردی جدید را ابراز کرد.

رییس جمهور تاجیکستان در بخش دیگری ابراز اطمینان کرد که دو طرف در آینده نیز تلاش های مشترکی را برای ارتقای موثر روابط راهبردی و مشارکت استراتژیک بین تاجیکستان و ازبکستان مطابق با منافع واقعی مردم دو کشور انجام خواهند دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رؤسای جمهور تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به «میرضیایف»

تبریک رؤسای جمهور تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به «میرضیایف»