مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-23سياسي

آیت الله سعیدی: حرکت در مسیر ولایت فقیه زمینه ساز تعجیل در فرج است


امام جمعه قم با بیان اینکه مردم ما هرگز نمی گذارند بی وفایی با حضرت مسلم در کوفه، در جمهوری اسلامی ایران تکرار شود، گفت: همه ما باید قدر رهبر معظم انقلاب را بدانیم و بر حول محور ایشان حلقه بزنیم تا وجود مقدس امام زمان(عج) بر ولایتمداری صادقانه مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به آیات 72 و 73 سوره توبه اظهار کرد: خداوند به مؤمنین و مؤمنات وعده داده که برای آنها بهشت هایی را فراهم کند که در کنار آن نهرها جاری است، مؤمنان در آن جاودانه خواهند بود، نعمت هایش زوال پذیر نیست و از همه این نعمت ها برتر خوشنودی و رضوان خداوند است.

وی با بیان اینکه همانطور که جهنم درجاتی دارد بهشت هم درجات و مراتبی دارد و بهشتیان به فراخور اعمالشان به آن درجات می رسند، افزود: راز وعده های فراوان خداوند به بهشت این است که در این دنیا بر سر راه مؤمنان هزاران انگیزه از قبیل دوست داشتن مال، مقام، شهوت و شهرت وجود دارد و این وعده های خداوند این انگیزه ها را در چشم انسان کوچک جلوه می دهد.

امام جمعه قم در خطبه دوم با بیان اینکه دوشنبه شهادت امام باقر علیه السلام است، گفت: بعد از شهادت امام حسین علیه السلام و اسارت اهل بیت(ع) در اثر شدت عمل دستگاه حاکم و ظلم نسبت به شیعیان و محبان اهل بیت کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: حرکت در مسیر ولایت فقیه زمینه ساز تعجیل در فرج است

آیت الله سعیدی: حرکت در مسیر ولایت فقیه زمینه ساز تعجیل در فرج است