مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-24اجتماعي

آسیب دیدن سیمای شهری قزوین در سایه پاسکاری دستگاه های متولی


نابسامانی حضور وانت بارها و فروشندگان سیار در معابر شهر قزوین که مشکلاتی مانند آسیب دیدن سیما و منظر شهری، افزایش بار ترافیکی معابر، ایجاد گره های ترافیکی و بعضا وقوع تصادفات درون شهری از جمله نتایج این معضل می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نابسامانی حضور وانت بارها و فروشندگان سیار در خیابان ها و معابر شهر قزوین مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده که انتقاد شهروندان را به دنبال داشته است.

آسیب دیدن سیما و منظر شهری، افزایش بار ترافیکی معابر، ایجاد گره های ترافیکی و بعضا وقوع تصادفات درون شهری از جمله مهم ترین نتایج این معضل است.

به منظور ساماندهی این مشاغل، نهادهای مختلفی متولی این موضوع هستند که از جمله آن ها می توان به شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور و مسکن و شهرسازی اشاره کرد.

راه اندازی بازارچه های محلی در قزوین علی رحمانی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین در این خصوص اظهار کرد: به منظور ساماندهی فروشندگان سیار سطح شهر، راه اندازی یک سری بازارچه ها را با همکاری شهرداری قزوین در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: یکی از این بازارچه ها در شهرک مینودر تکمیل شده است که حدود 14 مغازه دارد تا عرضه محصولات کشاورزی توسط این فروشندگان سیار در غرفه ها و مغازه های مذکور انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدن سیمای شهری قزوین در سایه پاسکاری دستگاه های متولی

آسیب دیدن سیمای شهری قزوین در سایه پاسکاری دستگاه های متولی