مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-17سياسي

900 نفر به مرحله دوم آزمون های حفظ قرآن کریم راه پیدا کردند


رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 900 نفر از 1351 نفر مرحله اول (کتبی) به مرحله شفاهی آزمون های حفظ قرآن کریم راه پیدا کرده اند که به طور نسبی دو سوم واجدین شرایط مرحله دوم از بانوان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران در ارتباط با برگزاری مرحله دوم و شفاهی آزمون های حفظ قرآن کریم در هفته جاری اظهار کرد: 900 نفر از 1351 نفر مرحله اول (کتبی) به این مرحله راه پیدا کرده اند که به طور نسبی دو سوم واجدین شرایط مرحله دوم از بانوان هستند.

وی ابراز کرد: حافظان در رشته های حفظ 10، 20، 30، جزء قرآن کریم در بخش حُسن حفظ باهم به رقابت می پردازند که در صورت قبولی در این بخش، تجوید، صوت و لحن حافظان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در پایان این مرحله و در صورت کسب امتیاز لازم، مدرک سطح یک تا پنج به این عزیزان اعطا می شود.

رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران در ارتباط با تاریخ برگزاری این آزمون، گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم سال جاری از 24 تا 28 تیرماه در دانشگاه علوم قرآن و حدیث شهر ری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 نفر به مرحله دوم آزمون های حفظ قرآن کریم راه پیدا کردند

900 نفر به مرحله دوم آزمون های حفظ قرآن کریم راه پیدا کردند