مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-23سياسي

بسیاری از جنایات منافقین در کتب تاریخی نوشته نشده است


امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات منافقین با حمایت های آمریکا در دهه 60، گفت: منافقین با جنگ مسلحانه در داخل کشور به کسی رحم نکردند و تا کنون 17 هزار کتاب از این جنایات نوشته شده و خیلی موارد هنوز نوشته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: بنا به گفته این امام بزرگ کسی که سنت بدی در میان جامعه بنا نهد بداند که علاوه بر گناه آن، گناه عمل کنندگان به آن سنت نیز بر او نوشته می شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت پایه گذاری سنت های حسنه و انسان ساز در جامعه، خاطرنشان کرد: برخی افراد صرف داشتن پول در مجالس اموات یا مجالس عروسی سفره های کلان می گسترانند و با رسم سازی پایه گذاری غلطی در جامعه می کنند و نظم جامعه را بر هم می زنند.

وی عرفه را روز خداشناسی و معادشناسی دانست و بیان کرد: برخی روز عرفه را به خوبی می شناسند و از این دعا بهره مند می شوند اما باید این دعا تقویت شود و به صورت گسترده برگزار شود چرا که این روز، روز نجات از مهالک و دشمنی هاست.

نکونام با اشاره به عید سعید قربان، اظهار داشت: رسیدن به کمالات انسانی بدون قربانی نمی شود که قربانی نفس و شیطان درون یکی از مصادیق آن است همچون حضرت ابراهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از جنایات منافقین در کتب تاریخی نوشته نشده است

بسیاری از جنایات منافقین در کتب تاریخی نوشته نشده است