مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-20سياسي

نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان هرند افتتاح شد


نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان هرند با حضور استاندار اصفهان، مدیر کل و معاونین ثبت اسناد و املاک استان و مسؤولان شهرستان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، جواد فخاری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان اظهار داشت: نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان هرند به دستور بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف دسترسی سریع به خدمات ثبتی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مراجعان راه اندازی شد.

وی افزود: با تلاش همکاران ثبت اسناد و املاک استان و پیگیری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و همکاری مسؤولان شهرستان شهروندان از این پس برای امور ثبتی می توانند به این نمایندگی مراجعه کنند.

فخاری بیان کرد: استقبال شهروندان از خدمات این نمایندگی از جمله تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ در تخصیص نیروی انسانی و امکانات به این نمایندگی بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با اشاره به جلساتی که با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان در خصوص ترغیب مردم و بخصوص کشاورزان برای اخذ سند حدنگاری اراضی کشاورزی، افزود انتظار می رود با حمایت همه مسؤولان در ماه های آتی شاهد آمار خوبی در این زمینه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان هرند افتتاح شد

نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان هرند افتتاح شد