مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-30اقتصادي

پاکسازی و تصفیه پساب های نفتی در حوضچه های پایانه خارگ


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: پاکسازی حوضچه های نفتی از سلج و تصفیه پساب های نفتی در جزیره خارگ انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس غریبی عصر جمعه در بررسی روش های عملیاتی پاکسازی حوضچه های نفتی شرقی و غربی در پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: یکی از دغدغه های زیست محیطی صنعت نفت در جزیره خارگ، حوضچه های نفت گیر با عمر بیش از 40 سال است که انباشت نفت خام و سلچ های نفت در آنها انجام می شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که یکی از تأکیدهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در صنایع نفت و گاز توجه به مسائل زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست است، تصمیم گرفته شده با کمک و توان شرکت های دانش بنیان داخلی نسبت به پاکسازی حوضچه های نفتی از سلج و تصفیه پساب های نفتی اقدام شود.

غریبی ادامه داد: با هدف بررسی و کارشناسی آماده سازی حوضچه های نفت گیر جهت انجام عملیات پاکسازی این نشست برگزارشده تا روش های عملیاتی پاکسازی حوضچه های نفتی شرقی و غربی خارگ بررسی شوند.

در ادامه مدیران و رؤسای با ارائه راهکارهای عملیاتی و بازدید میدانی از محل و در نظر گرفتن ریسک های عملیاتی، راهکارهای پیشنهادی را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی و تصفیه پساب های نفتی در حوضچه های پایانه خارگ

پاکسازی و تصفیه پساب های نفتی در حوضچه های پایانه خارگ