مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-03اقتصادي

افزایش مصرف هشدار آمیز مشترکان آب


به گفته مسئولان امر همراهی مردم در مصرف آب یکی از راهکار های جلوگیری از قطعی و جیره بندی آب است این در حالیست که طی روز های گذشته مصرف آب در تهران رکورد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، اواخر خرداد بود که برخی از مناطق تهران قطعی چندساعته و چند روزه آب را به دلیل ریزش کوه تجربه کرد، اما حالا موضوع جدی تر شده زیرا روزهای گذشته مصرف آب از 55 هزار لیتر بر ثانیه نیز عبور کرده و رکورد مصرف آب را در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است چرا که در سال های گذشته بیشترین مقدار مصرف 52 هزار لیتر بر ثانیه بوده و از این رقم عبور نکرده بود.

اما این رکورد شکنی مصرف آب در نگاه اول شاید امری غیر طبیعی به نظر برسد اما با نگاهی به افزایش جمعیت در تهران امری معمول است چرا که محسن اردکانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در رابطه با افزایش جمعیت شهر تهران ابراز نگرانی کرده و گفته بود: سالانه 2 تا 2.

5 درصد به مشترکان جدید آب تهران اضافه می شود.

به گفته این مقام مسئول تهران با توجه به منابع آبی کمی که دارد توانایی افزایش جمعیت بیشتر از این را ندارد هرچند تأمین و توزیع آب وظیفه ماست، اما مصرف به دست شهروندان است و این شهروندان هستند که باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف هشدار آمیز مشترکان آب

افزایش مصرف هشدار آمیز مشترکان آب