مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05اقتصادي

تهیه طرح مطالعاتی 5 فرصت سرمایه گذاری در همدان


رییس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تدوین برنامه رشد تولید در این استان خبرداد و گفت: طرح مطالعاتی پنج فرصت سرمایه گذاری در استان همدان برای سال جاری تهیه شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تدوین برنامه رشد تولید در این استان خبرداد و گفت: طرح مطالعاتی پنج فرصت سرمایه گذاری در استان همدان برای سال جاری تهیه شده است.

حسین وفایی بصیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید و تأکیدات رییس جمهور و استاندار همدان اداره کل صمت استان تصمیم گرفت برنامه ای ویژه رشد تولید تدوین کند که نقشه راه تولید استان باشد.

رییس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه برنامه رشد تولید استان همدان از دو جنبه تدوین شده است، تصریح کرد: در راهبرد مستقیم رشد تولید و در راهبرد غیرمستقیم تقویت شرکت های پخش استان دیده شده است.

احیای 35 واحد صنعتی غیرفعال در همدان وی با بیان اینکه برنامه رشد تولید استان با هفت محور و راهبرد اساسی و 34 زیربرنامه تدوین شده است، افزود: رشد تولید از طریق رشد سرمایه گذاری شامل رشد طرح های نیمه تمام و طرح های جدید، رشد تولید از طریق تکمیل طرح های صنعتی غیرفعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح مطالعاتی 5 فرصت سرمایه گذاری در همدان

تهیه طرح مطالعاتی 5 فرصت سرمایه گذاری در همدان