مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-19اقتصادي

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه درآمد فروش ملک های مازاد صرف پروژه های زیربنایی می شود، گفت: به زودی 8 مورد ملک دولتی مازاد به ارزش 400 میلیارد تومان به مزایده گذاشته خواهد شد که چند دستگاه مانند آموزش و پرورش در آن سهم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم امروز در جلسه کارگروه مولدسازی املاک دولتی استان، طی سخنانی اظهار کرد: مدت ها قبل در این کارگروه مقرر شد بنای مولدسازی در استان به صورت مصداقی و دستگاه به دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در این جلسه املاک مازاد 2 دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته شدند، برخی از این املاک در شهر قم و برخی دیگر در روستاها و شهرستان های تابعه واقع هستند که قرار شد با تایید فرمانداران نسبت به آن ها تصمیم گیری شود.

معاون استاندار قم تصریح کرد: واقعیت این است از ابتدای طرح مولدسازی در استان تا به امروز یک ملک از دستگاه آموزش و پرورش به ارزش 840 میلیون تومان به فروش رفته است، این مبلغ کاملا به دستگاه نوسازی مدارس برگشته و مقرر شده در یکی از مناطق محروم استان زمینی در راستای افزایش سرانه آموزشی تعلق گرفته و مدرسه ای برای دانش آموزان عزیز آن منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد